1. Оформлення замовлення:

Після вибору товару натисніть кнопку "Купити" - товар додасться до вашого кошика.

На сторінці Кошик буде перераховано всі вибрані вами товари. (потрапити на сторінку можна клікнувши по картинці з кошиком у верхньому правому кутку і натиснувши на відповідне посилання).

У полі Кількість ви можете змінити кількість товару для покупки. Ви можете або видалити товар з кошика, або відкласти товар на майбутнє.

Також, якщо у Вас є купон на знижку, можна ввести код знижки у відповідне поле.

3. Оплата та ціни

Ціни, вказані на сайті, є остаточними та не вимагають доплат за стандартних умов постачання.

Усі податки включені у вартість товару.

Оплата провадиться на розрахунковий рахунок, або готівкою кур'єру при доставці або в магазині при самовивезення.

Разом із товаром передаються супутні документи. При необхідності у додаткових документах можемо вислати на вашу адресу будь-яким зручним для Вас способом.

2. Оформлення та підтвердження замовлення:

Після введення необхідної інформації про доставку товару (ПІБ одержувача, адреса доставки, контактні дані, і т.д) потрібно натиснути кнопку "Оформити замовлення". Копія замовлення буде надіслана на ваш e-mail, вказаний при оформленні.

Увага! Неправильно вказаний номер телефону, неточна адреса - можуть призвести до додаткову затримку! Будь ласка, уважно перевіряйте ваші персональні дані під час реєстрації і оформлення замовлення.

Через деякий час (зазвичай протягом години) після оформлення покупки, з вами зв'яжеться наш менеджер. З менеджером можна буде уточнити будь-які деталі, що Вас цікавлять.

Як купити

Часті питання

1. Як скасувати замовлення чи окремий товар із замовлення?

  • Зайдіть до розділу Мої замовлення;
  • Знайдіть потрібне замовлення;
  • Натисніть на посилання Скасувати замовлення. (скасувати замовлення можна до оплати або відправлення).
2. Як дізнатися про стан замовлення?

Покупець може відстежити стан замовлення Персональному кабінеті. Крім цього він отримує повідомлення електронною поштою при оформленні замовлення, його оплаті та передачі замовлення до служби доставки.

У разі виникнення запитань клієнт завжди може звернутися до служби роботи з клієнтами по телефону та отримати повну інформацію про стан замовлення.

3. Чи можна змінити адресу доставки оформленого замовлення?

В оформленому замовленні зміна адреси неможлива. У крайньому випадку можна в особистому кабінеті вибрати замовлення, для якого хочете змінити адресу, натиснути посилання Повторити замовлення та вказати іншу адресу доставки, а старе замовлення скасувати.

4. Маю купон на знижку. Як мені скористатися ними?

Купон знижок дозволяє отримати персональну знижку товару. Для цього при оформленні замовлення у розділі Мій кошик вкажіть код купона знижки в спеціальному полі.

5. Як повернути товар чи пред'явити претензію?

Клієнт має право відмовитися від замовленого товару належної якості після отримання - протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки. Повернення товару належної якості можливе у випадку, якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, а також документ, що підтверджує факт та умови покупки вказаного товару.

Якщо покупець відмовляється від товару, то інтернет-магазин повертає йому вартість повернення винятком витрат продавця на доставку товару.