Однією з важливих складових роботи нашого інтернет-магазину є те, що товари, що продаються сертифіковані та забезпечені фірмовою гарантією фірм-виробників.

Перш ніж почати експлуатацію, рекомендуємо вам уважно ознайомитися з умовами та посібником з експлуатації, переконатися в тому, що вони виявляють повні та достовірні дані, відсутні виправлення.

Щоб уникнути можливих непорозумінь, зберігайте протягом терміну служби документи, що додаються до товару під час його продажу.

Звертаємо також вашу увагу на те, що при отриманні та оплаті замовлення покупець у присутності кур'єра зобов'язаний перевірити комплектацію та зовнішній вигляд виробу на предмет відсутності фізичних дефектів (подряпин, тріщин, сколів тощо) та повноту комплектації. Після від'їзду кур'єра претензії щодо цих питань не приймаються.


Гарантійне обслуговування

Гарантійне обслуговування не здійснюється, якщо:

  • Втрачений або не заповнений гарантійний талон
  • Виріб має сліди механічного пошкодження або розтину
  • Порушено заводські пломби
  • Були порушені умови експлуатації, транспортування або зберігання
  • Установка, налаштування виробу здійснювалася особами, які не мають на те відповідних повноважень та кваліфікації
  • Проводився ремонт особами, які не є співробітниками авторизованого сервісного центру
  • Використовувалися неоригінальні комплектуючі
  • Дефекти викликані утворенням надлишкового шару накипу на нагрівальних елементах
  • Дефекти викликані внаслідок застосування товару, у відповідній сфері застосування, зазначеної в посібнику з експлуатації
  • Дефекти викликані потраплянням всередину виробу чужорідних предметів/рідин
  • Дефекти викликані використанням витратних матеріалів, які не відповідають вимогам експлуатації
  • Дефекти виникли внаслідок нещасних випадків та форс-мажорних обставин
  • Дефекти виникли внаслідок неполадок системи, в якій використовувався цей виріб

Для гарантійного обслуговування потрібні:

  • Правильно та без помарок та виправлень заповнений гарантійний талон, у якому мають бути вказані модель та серійний номер виробу, дата продажу та друк торгуючої організації;
  • Документ, що підтверджує покупку (товарна накладна);
  • Повна комплектація товару.
  • Детальний опис умов надання гарантії ви можете знайти у документації до придбаного товару та/або на сайті відповідного виробника.